Dr.Info - Egészség és Életmódmagazin

Cikkek
Betegségek
Receptek
Intézmények
Közösség
Ma Emma napja van. Holnap Tivadar napja lesz.
A+ A A-

Vigyázat! Impotenciát okozhat egy kopaszodás elleni gyógyszer

Vigyázat! Impotenciát okozhat egy kopaszodás elleni gyógyszerA kutatók szerint elképzelhető, hogy a fiatal férfiak szexuális egészségükkel fizetnek a finasteride kopaszodás elleni gyógyszer szedéséért.

A kopaszodás elleni gyógyszer hatást gyakorol a férfiak szexuális egészségére

A finasteride hatóanyag Nagy-Britanniában Propecia néven kerül forgalomba. Ír és amerikai orvosok szerint a gyógyszer címkézése nem megfelelő, mert súlyos mellékhatásokkal járhat.

A vényköteles gyógyszer hatékonyan megállítja a kopaszodást. A tabletta szedése következtében tízből kilenc férfi tapasztalja a hajhullás megszűnését öt évig.

A cikk a reklám után folytatódik

A szer gyártója, a Merck gyógyszergyár honlapján azt állítja, hogy a férfiak kevesebb mint 2 százaléka tapasztalhat szexuális mellékhatásokat, köztük merevedési zavart, és ezek a panaszok azonnal elmúlnak, amint a páciensek abbahagyják a gyógyszer szedését.

A vállalat arról is beszámolt, hogy miután megkapta azt a jelentést, amely a gyógyszer abbahagyása ellenére jelentkező szexuális panaszokat jelezte, megváltoztatták a termék címkéjét. A gyártó szerint ezek az esetek nagyon ritkán fordulnak elő, és valószínűleg nem kizárólag maga a gyógyszer okozza.

Címkék:
Kapcsolódó kifejezések: finasteride  hajhullás  impotencia  kopaszodás  merevedési zavar 
© Copyright 1993-2018 Dr.Info All Rights Reserved! / Minden jog fenntartva!