Kategória: Szív- és érrendszer Készült: 2008. február 08. péntek, 05:16 Írta: Drinfo.hu
Az eredmények azt mutatták, hogy a kávéfogyasztás a naponta elfogyasztott fekete italok számától függetlenül emeli a magas vérnyomás kialakulásának valószínűségét: a kockázat ugyanakkora volt akkor is, ha valaki naponta egy, vagy ha nyolc csésze kávét ivott meg.
A kutatás szerint a legnagyobb kockázatnak azok vannak kitéve, akik kettő vagy három kávét fogyasztanak egy nap. A kutatási eredmények az American Journal of Nutrition folyóiratban jelentek meg.