Nem Tudom MÁs Is JÁrt MÁr Igy A Pen TŰkel Én MÁr Sokszor JÁrtam Vele PorÚl Ujabban Nagyon KÖnyen El GÖrbÜlnek Egy HÓnapra Csak Harminc Db-ot Kapok És ÖtszÖr Adok Be Inzulint
Eredmények 1-tól/től 10-ig összesen 240
Téma: Mindenkinek - inzulinok
-
2007-05-06 #1
Mindenkinek - inzulinok
Sziasztok!
Olvastam, hogy felvetődtek kérdések a tűk méretével és dőlésszögével kapcsolatban. A napokban foglalkoztam ezzel a kérdéssel, ha szeretnétek szivesen megírom mi a szakmai hozzáállás ezzel kapcsolatban.
-
2007-11-28 #2
Gólya
- Regisztrált
- Nov 2007
- Üzenet
- 8
- Köszönet
- 0
- 0 alkalommal
0 üzenetét köszönték meg
TŰk MinÖsÉgi HibÁi
-
2007-12-11 #3
Gólya
- Regisztrált
- Nov 2007
- Üzenet
- 1
- Köszönet
- 0
- 0 alkalommal
0 üzenetét köszönték meg
bauerk1@monornet.hu
Kedves Emődi Tünde: A téma jó, érdekel én kezdő vagyok. Lantus-t használok esténként 10 E. 6 mm-es tővel. Az eddigi tapasztalatod ha megosztanád, megköszönném. Bauer Károly. bauerk1@monornet.hu vagy IWIW-en (Tápiószecsőn). Kösz előre is.
-
2007-12-24 #4
MINDENKINEK!
Nagyon Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!További szép napot mindenkinek!
Beatty
-
2007-12-24 #5
- Regisztrált
- Feb 2007
- Hol
- Budapest
- Üzenet
- 130
- Blog bejegyzés
- 52
- Köszönet
- 0
- 0 alkalommal
0 üzenetét köszönték meg
Kellemes karácsonyi ünnepeket, boldog új évet és egészséget kívánok mindenkinek
-
2007-12-24 #6
Gólya
- Regisztrált
- Nov 2007
- Üzenet
- 8
- Köszönet
- 0
- 0 alkalommal
0 üzenetét köszönték meg
kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok,és jobb egészséget az eljövendö esztendőbe.boldog békés új évet kívánok mindenkinek
-
2007-12-27 #7
- Regisztrált
- Nov 2006
- Hol
- Dunaújváros
- Üzenet
- 7,781
- Blog bejegyzés
- 29
- Köszönet
- 199
- 275 alkalommal
184 üzenetét köszönték meg
üdvözlet
Minden Kedves Sorstársamnak!
Szeretnék minden diabos ismerősömnek nagyon jó évet kívánni a 2008-as esztendőre. Erőt a nehézségek leküzdésére, és plusz energiát a diabos gyermekek szüleinek, főként az édesanyáknak!
Üdv: Kata
-
2007-12-27 #8