Eredmények 1-tól/től 1-ig összesen 1
-
2008-07-09 #1
Hírböngésző
- Regisztrált
- Feb 2006
- Üzenet
- 1,981
- Köszönet
- 0
- 10 alkalommal
7 üzenetét köszönték meg
[diabetes hír] A mediterrán diéta hatása a diabétesz kialakulására
Egy nemrég publikált nagy lakosságot felölelő tanulmány célja volt, hogy felmérje a vizsgálatban résztvevő, kezdetben
egészséges embereknél, akik évekig szigorúan tartották magukat a mediterrán
étrendhez, milyen mértékűnek bizonyult a diabétesz kialakulása.
Bővebben...
Hasonló témák
-
Van hatása a tesztoszteron-tuningnak?
dr.info team által, fórum: Dr.Info friss hírek - cikkekVálasz: 0Utolsó üzenet: 2008-12-05, 12:50 -
[diabetes hír] A mediterrán diéta segít megelőzni a stroke-ot
dr.info team által, fórum: A Diabetesonline.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2008-09-15, 08:40 -
[diabetes hír] Kulturális örökséggé akarják nyilvánítani a mediterrán étrendet
dr.info team által, fórum: A Diabetesonline.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2008-06-16, 02:51 -
[diabetes hír] A cukorbetegség ellen is véd a mediterrán étrend
dr.info team által, fórum: A Diabetesonline.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2008-06-02, 09:16 -
[diabetes hír] Ritka gének nagy hatása a vérnyomásra
dr.info team által, fórum: A Diabetesonline.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2008-04-08, 07:41

Állandó webcím/URL
About LinkBacks
Válasz idézettel