Eredmények 1-tól/től 1-ig összesen 1
-
2010-05-31 #1
Hírböngésző
- Regisztrált
- Feb 2006
- Üzenet
- 1,981
- Köszönet
- 0
- 10 alkalommal
7 üzenetét köszönték meg
[diabetes hír] Kevesebb cukros ital, alacsonyabb vérnyomás
Egy tanulmány szerint még egy dobozzal kevesebb cukros üdítő is jelentős változást hozhat. Egy 18 hónapos vizsgálatban a kutatók jelentős vérnyomáscsökkenést vettek észre: 1,8 pontnyit a szisztolés nyomásnál - ami a magasabb érték a kívánatos 120/80 mértékű leolvasásnál - és 1,1 pontnyit a diasztolés nyomásnál. Ez akkor mérhető, ha körülbelül egy dobozzal kevesebb cukros italt fogyasztanak egy nap, írták egy jelentésben, ami a Circulation májusi számában jelenik meg.
Bővebben...
Hasonló témák
-
Látásjavító ital?
dr.info team által, fórum: Dr.Info friss hírek - cikkekVálasz: 0Utolsó üzenet: 2010-02-23, 02:20 -
[diabetes hír] Kevesebb cukorkát és sós rágcsálnivalót árulnak az iskolákban
dr.info team által, fórum: A Diabetesonline.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2009-10-08, 05:20 -
[diabetes hír] Kevesebb só = kevesebb haláleset
dr.info team által, fórum: A Diabetesonline.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2009-03-17, 10:30 -
[tüdőbeteg hír] Kevesebb dohányos = kevesebb szívbeteg
dr.info team által, fórum: Tüdőbeteg.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2008-06-23, 01:15 -
[diabetes hír] A gyermekek túlzott sófogyasztása növeli a cukros üdítők forgalmát ezz
dr.info team által, fórum: A Diabetesonline.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2008-02-22, 08:20

Állandó webcím/URL
About LinkBacks
Válasz idézettel