Eredmények 1-tól/től 1-ig összesen 1
-
2011-12-06 #1
Hírböngésző
- Regisztrált
- Feb 2006
- Üzenet
- 1,981
- Köszönet
- 0
- 10 alkalommal
7 üzenetét köszönték meg
[diabetes hír] Cukorbajban is szívet védenek az omega-3 zsírsavak
A szív- és érrendszeri betegségek szempontjából igen nagy kockázatúnak számítanak a cukorbetegek, de az omega-3 zsírsavak adásával ez a veszély még akkor is hatásosan csökkenthető, ha már volt valamilyen ritmuszavar vagy szívroham. Holland kutatók nagy tudományos feltűnést keltő tanulmányát, a cukorbetegség nemzetközi folyóirata, a Diabetes Care közölte.
Bővebben...
Hasonló témák
-
[diabetes hír] Omega-3: nem jelent előnyt szívbetegek számára
dr.info team által, fórum: A Diabetesonline.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2009-04-01, 03:10 -
[diabetes hír] Omega-3-mal a diabétesz ellen
dr.info team által, fórum: A Diabetesonline.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2008-10-23, 12:52 -
[diabetes hír] 1-es tipusú diabétesz ellen védenek a "barátságos" baktériumok
dr.info team által, fórum: A Diabetesonline.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2008-09-29, 10:30 -
[diabetes hír] Szívelégtelenség: omega-3-zsírsavak sztatinok helyett?
dr.info team által, fórum: A Diabetesonline.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2008-09-02, 08:50 -
[diabetes hír] Hogyan védik a flavonoidok a szívet?
dr.info team által, fórum: A Diabetesonline.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2008-07-15, 05:23

Állandó webcím/URL
About LinkBacks
Válasz idézettel