Eredmények 1-tól/től 1-ig összesen 1
-
2011-08-08 #1
Hírböngésző
- Regisztrált
- Feb 2006
- Üzenet
- 1,981
- Köszönet
- 0
- 10 alkalommal
7 üzenetét köszönték meg
[diabetes hír] Vegetáriánusoknál alacsonyabb a szívbetegség, a diabétesz és a stroke
A Diabetes Care legújabb kiadásában megjelent tanulmányukban a Loma Linda Egyetem kutatói azt állítják, hogy a vegetáriánusokra a metabolikus szindróma 36 százalékkal alacsonyabb kockázata leselkedik. Mivel a metabolikus szindróma a szívbetegség, a cukorbetegség és az agyérgörcs előjele lehet, az eredmények tulajdonképpen azt jelentik, hogy a vegetáriánusokban ez utóbbi rendellenességek kockázata is alacsonyabb.
Bővebben...
Hasonló témák
-
Miért hajlamosít a diabétesz a stroke-ra?
dr.info team által, fórum: Dr.Info friss hírek - cikkekVálasz: 0Utolsó üzenet: 2011-02-05, 03:01 -
[diabetes hír] Miért hajlamosít a diabétesz a stroke-ra?
dr.info team által, fórum: A Diabetesonline.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2011-01-24, 07:41 -
[diabetes hír] Kevesebb cukros ital, alacsonyabb vérnyomás
dr.info team által, fórum: A Diabetesonline.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2010-05-31, 03:02 -
[diabetes hír] Ismerje meg szívbetegség-kockázatát
dr.info team által, fórum: A Diabetesonline.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2009-06-11, 04:53 -
[diabetes hír] A szívbetegség a leghalálosabb
dr.info team által, fórum: A Diabetesonline.hu friss híreiVálasz: 0Utolsó üzenet: 2008-09-29, 10:30

Állandó webcím/URL
About LinkBacks
Válasz idézettel