Kategória: Fűben-fában... Megjelent: 2012. április 13. péntek, 12:16 Írta: drinfo.hu / mti
Nagy-Britanniában sokak számára még ismeretlenül csenghet az aztékzsályamag (Salvia hispanica L) neve, ám ha a helyi hatóságok rábólintanak, akkor a szigetország lakói is hamarosan megismerkedhetnek a legújabb amerikai táplálkozási őrülettel.
Utolsó frissítés: 2012. április 13. péntek, 09:42
Találatok: 548
Kategória: Fűben-fában... Megjelent: 2012. április 06. péntek, 10:56 Írta: mti
A kakukkfűben lévő természetes anyagok laboratóriumi tenyészetekben hatékonyabbak a pattanásokat kiváltó baktériumok ellen, mint a hagyományosan használt szerek – állapították meg a Leeds-i Metropolitan Egyetem kutatói.
Utolsó frissítés: 2012. április 06. péntek, 10:56
Találatok: 495
Kategória: Fűben-fában... Megjelent: 2012. március 28. szerda, 13:13 Írta: mti
Norvég kutatók bebizonyították, a kivi hatásos vérnyomáscsökkentő, rendszeres fogyaszta a vérnyomást a normál értékhez közelíti – olvasható a J. Human Hypertension című folyóirat tanulmányában.
Utolsó frissítés: 2012. március 28. szerda, 11:14
Találatok: 359
Kategória: Fűben-fában... Megjelent: 2012. február 16. csütörtök, 17:07 Írta: mti
Védhet a szellemi leépüléstől, ha hetente egyszer-kétszer kurkumával fűszerezett ételt, például curryt fogyaszt valaki – idézte svéd kutatók megállapítását a The Daily Telegraph brit napilap online portálja.
Utolsó frissítés: 2012. február 16. csütörtök, 15:42
Találatok: 721
Kategória: Fűben-fában... Megjelent: 2012. február 11. szombat, 13:13 Írta: allergiakozpont.hu
A gyomor- és bélrendszerben tapasztalható diszkomfort érzés, a gyomorégés, telítettség, puffadás ellen számtalan recept nélküli készítmény kínál megoldást. A kellemetlen panaszok azonban természetes módon is enyhíthetőek. Dr. Hidvégi Edit, a Budai Allergiaközpont gasztroenterológusának segítségével utána jártunk mi az, ami valóban hatásos lehet.
Utolsó frissítés: 2012. február 10. péntek, 20:53
Találatok: 1040
Kategória: Fűben-fában... Megjelent: 2012. február 08. szerda, 12:09 Írta: MP
Egy, a burgonyafogyasztás és a vérnyomás közti kapcsolatot vizsgáló kutatás során kiderült, hogy naponta két kis adag lila burgonya elfogyasztása 4 százalékkal csökkentheti a vérnyomást anélkül, hogy súlygyarapodást okozna.
Utolsó frissítés: 2012. február 08. szerda, 12:11
Találatok: 787
Kategória: Fűben-fában... Megjelent: 2012. január 21. szombat, 13:02 Írta: MP
Friss kutatások szerint a csipkebogyó C-vitamin tartalmánál fogva igen hatékony gyulladásgátló, továbbá megvéd a szívbetegségektől, csökkenti a vérnyomást és a koleszterinszintet.
Utolsó frissítés: 2012. január 21. szombat, 12:40
Találatok: 562